Egom-Infó Kft.

Main Menu

  • Aktuális lapszám
  • Az újságról
    • Rólunk
    • Terjesztési terület
    • ÁSZF
  • Hirdetésfeladás
  • Ajánlatkérés
  • Kapcsolat

logo

Egom-Infó Kft.

  • Aktuális lapszám
  • Az újságról
    • Rólunk
    • Terjesztési terület
    • ÁSZF
  • Hirdetésfeladás
  • Ajánlatkérés
  • Kapcsolat
GazdaságPiackutatás
Home›Gazdaság›Az Apple a legértékesebb márka a világon a Brand Finance szerint

Az Apple a legértékesebb márka a világon a Brand Finance szerint

By Balázs Adrienn
január 27, 2021
1093
0

 Három év után ismét az Apple a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2021-es Global 500 ranglistája szerint.

 

A lista összeállítói szerint az Apple márkaértéke 263,4 milliárd dollár, 87 százalékkal nőtt egy év alatt. A cég tavaly a harmadik, egy évvel korábban és az azt megelőző évben egyaránt a második volt a listán.
A második helyre szorult vissza az előző három év listavezetője, az Amazon.com, amelynek a márkaértéke 15 százalékkal, 254,2 milliárd dollárra emelkedett.
A Google a tavalyi második helyről a harmadikra csúszott vissza, márkaértéke 1 százalékkal, 191,2 milliárd dollárra nőtt.
Az első tízes csoportban megőrizte negyedik helyét a Microsoft, márkaértéke 117,1 milliárd dollárról 140,4 milliárd dollárra nőtt. Nincs változás az ötödik helyen sem, a Samsung márkaértéke 94,5 milliárd dollárról 102,6 milliárd dollárra emelkedett.
A tavalyi nyolcadik helyről a hatodik helyre jött fel a Walmart amerikai kiskereskedelmi cég, piaci márkaértéke 77,5 milliárd dollárról 93,19 milliárd dollárra nőtt.
A hetedik helyen maradt a Facebook, amelynek a piaci márkaértéke 79,8 milliárd dollárról 81,48 milliárd dollárra emelkedett.
A tavalyi hatodik helyről a nyolcadikra csúszott vissza a kínai ipari és kereskedelmi bank (ICBC), márkaértéke 80,1 milliárd dollárról 72,8 milliárd dollárra csökkent.
A listán a kilencedik a Verizon (68,9 milliárd dollár), a tizedik pedig a WeChat (67,9 milliárd dollár).
Azt, hogy mekkora befolyása van a technológiai innovációnak a brandérték alakítására, a legjobban a Tesla esete bizonyítja. Az elektromos autógyártó márkaértéke egy év alatt 158 százalékkal, 32 milliárd dollárra emelkedett, ilyen jelentős drágulást a listán szereplő egyetlen cég sem ért el.
Az értéknövekedés tekintetében a második az Alibaba.com, amelynek márkaértéke 108 százalékkal, 39,2 milliárd dollárra emelkedett.
A pandémia különösen sújtotta a légi közlekedésben érintett cégeket, a repülőgépgyártó Boeing márkaértéke 40 százalékkal, 13,6 milliárd dollárra csökkent, az Airbus-é pedig 36 százalékkal, 9,1 milliárd dollárra esett, míg az American Airlines légitársaság márkaértéke 40 százalékkal, 5,3 milliárd dollárra süllyedt.

 

Forrás: MTI
Kép: apple.com

0
MEGOSZTÁS
MegosztásTweet
Korábbi hír

Idén is országos fülesbagolytelelőhely-felmérést indít az MME

Újabb hír

Fokozatosan helyreáll a menetrend a váci és ...

Ajánlott hírek A szerző hírei

  • BelföldGazdaságOktatás

    A szülők negyedének kellett új számítástechnikai eszközt venni a koronavírus-járvány idején egy kutatás szerint

    augusztus 10, 2020
    By Balázs Adrienn
  • AdóBelföldGazdaság

    Frissíti az idei járulékbevallások nyomtatványkitöltő-ellenőrző programját az adóhivatal

    február 5, 2021
    By Balázs Adrienn
  • BelföldGazdaságKiállítás

    Megnyílt a 39. Construma építőipari szakkiállítás

    október 7, 2020
    By Balázs Adrienn
  • BelföldFelhívásGazdaság

    Diákként dolgozni

    június 16, 2020
    By Balázs Adrienn
  • ÁllatvilágGazdaság

    Minőségi hibákat tárt fel a Nébih a száraz macskaeledeleknél

    november 18, 2020
    By Balázs Adrienn
  • BankBelföldGazdaság

    Akadozik az Erste Bank online felületeinek elérése

    február 9, 2021
    By Balázs Adrienn

  • BelföldGazdaság

    Az egyéni vállalkozók július 1-jétől a NAV-nál intézhetik ügyeiket

  • Nem kategorizált

    Ma életbe léptek a szigorított védelmi intézkedések

  • BelföldBűnesetHelyi

    Rendőrkézen a tolvajok

Facebook közösség

Powered by ColonialWebsites 2017 - Minden jog fenntartva!

Az oldal kényelmes használata érdekében sütiket használunk.

A sütikről többet megtudhat, valamint módosíthatja a beállításokat ide kattintva.

Egom-Infó Kft.
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Általános tájékoztató

Ez az oldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek. A süti információkat a böngészőjében tároljuk, és az oldal funkcióinál használjuk az Ön azonosítására, amikor újra meglátogatja oldalunkat. Használatukkal többet tudunk meg arról, oldalunk mely részeit, információit tartja relevánsnak, hasznosnak.

Süti beállításait bármikor módosíthatja a bal oldali menürendszer segítségével.

Szükséges sütik

Az oldal alapvető működéséhez szükséges sütik letilethatók, és addig tiltva is maradnak, míg ön el nem fogadja azok használatát.

Ha letiltja ezeket a sütiket, nem tudjuk elmenteni süti-beállításait sem. Ez azt jelenti, hogy minden egyes alkalommal, amikor oldalunkra látogat, újra és újra be kell állítania azok tiltását.

Adatvédelem

Adatkezelési tájékoztatónkat elolvashatja ide kattintva.